نگرش زبان آموزان دانشگاهی نسبت به یادگیری مبتنی بر حل مسئله: جهشی به سوی دانشگاه های نسل چهارم

دکتر مینو عالمی؛ دکتر مجتبی محمدی؛ دکتر حسام الدین قنبر؛ محدثه اصغری؛ دکتر عاطفه رضانژاد؛ ژیلا توتونچیان

دوره 9، شماره 2 ، آبان 1400، ، صفحه 127-150

https://doi.org/10.22049/jalda.2021.27258.1313

چکیده
  یادگیری مبتنی بر حل مسئله یکی از روشهای آموزشی است که مزایای زیادی داشته و می تواند خلا یادگیری سنتی را پر کند. در واقع روشی است که در آن زبان آموزان به جای اینکه مدرس اطلاعات در اختیارشان بگذارد یادگیری را با مطرح کردن یک مسئله شروع می کنند. مطالعه حاضر به بررسی عوامل مهم این روش از نقطه نظر زبان آموزان ایرانی پرداخته است. همینطور نگرش ...  بیشتر